BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 25, 2009

mAdAh c!NtA.....

Jangan kerana cinta kita gugur. Jangan kerana cinta, prinsip akan menjadi larut cair. cinta tak semestinya akan berakhir dengan perkahwinan dan perkahwinan juga tidak semestinya akan menoktahkan titik kepada percintaan Bahkan jika dizinkan oleh taqdir Nya, cinta itu akan terus bersambung ke alam akhirat Suami yang soleh dan isteri yang solehah akan bercinta lagi di syurgawi ilahi – tempat pertama melahirkan cinta KesetIaanlah yang mengikat cinta. kecurangan akan meranapkan cinta. Sebuah perkahwinan akan menjadi indah jika cinta terus di kekalkan.
~Bintu Hj Yusuf~
Cinta tidak tumbuh kerana keayuan atau ketampanan orang yang dicintai semata-mata. Tetapi cinta lahir daripada kesesuaian jiwa dan kecocokan tabiat. Penyerupaan sedemikian rupa tidak semestinya merupakan persamaan itu sendiri. Ia merupakan daya tarikan yang menjalinkan rasa cinta di antara dua jiwa yang berbeza dari pelbagai segi lantaran hal-hal yang
love is a wonderful feeling a feeling you will remamber it's as warm as a furry animal cuddling with you. love is when you see sparks fly up when you fall in love with a special person. love is something everyone can have coz without it this world and our hearts would be empty and filled with hate. a heart as black as the night sky. as you fill your heart with love you will be rewarded from those who love you.
cinta manusia datang dari pelbagai pintu ada pintu kasih..pintu sayang dan pintu rindu tetapi cinta yang paling abadi ialah cinta melewati pintu simpati.
~Hamka~
cIntA...cIntA....cIntA.....aDe aPe dGn cInta.....huhu7
meq_na...

0 comments: